شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات لیوتک به دقت ملاحظه فرمایید.

لیوتک میزبان علاقمندان به تکنولوژی و خریداران اینترنتی است، محیطی همراه با احترام و صمیمیت. اما بدون رعایت قوانین سایت حفظ این فضا ممکن نخواهد بود. این قوانین به منزله توافقی میان لیوتک و شما هستند که با ساختن حساب کاربری یا استفاده پیوسته از سایت، آنها را می پذیرید. . لذا توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین لیوتک از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های لیوتک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های لیوتک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات لیوتک اقدام کند.

همچنین از آنجا که لیوتک یک سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

لیوتک خود را ملزم به حفاظت از اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند میداند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد .در صورت استفاده از هر یک از خدمات لیوتک، مشتریان مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده آنان است.

ثبت سفارشات در سایت

روزهای کاری شرکت شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات انجام می‌‏شوند.

ثبت کالا و خرید آن به منزله آگاهی کامل کاربر از کالای انتخابی و قیمت ارایه شده در بازار ، با توجه به نوسانات قیمتی می باشد .لیوتک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴  ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. لیوتک در تلاش خواهد بود کلیه سفارش‌‏های ثبت شده به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل به اطلاع کاربران برساند. لیوتک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی لیوتک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای لیوتک محفوظ است . وارد کردن اطلاعات صحیح هنگام سفارش کالا جهت دریافت الزامی است. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات اشتباه یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. همچنین دریافت کالا منوط به احراز هویت از طریق کارت شناسایی خواهد بود.

خسارت در هنگام حمل و نقل

تلاش لیوتک بر آنست تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و سلامت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر (به انتخاب کاربر ) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

سرویس 2 روزه مهلت تست

در راستای حقوق کاربران اعلام میگردد که کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 2 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.

تبصره : برخی کالاهای مصرفی شامل این سرویس نمیباشد . لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از  فروش لیوتک کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. لذا تاکید میگردد اشکال‏‌های فنی کالا که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد میشود باعث حذف سرویس فوق خواهد شد آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 2 روزه لیوتک ضمن مطالعه بخش مربوطه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط لیوتک دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.